مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 20:152020-01-19اقتصادي

پایان عملیات بیولوژیکی بوم سازگان در الیگودرز


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان از پایان عملیات بیولوژیکی بوم سازگان به میزان 750 هکتار در شهرستان الیگودرز خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان از پایان عملیات بیولوژیکی بوم سازگان به میزان 750 هکتار در شهرستان الیگودرز خبر داد.

شیرزاد نجفی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با تلاش و کوشش همه همکاران خدوم شهرستان الیگودرز و در راستای انجام تعهدات بوم سازگان، موفق شدیم 750 هکتار عملیات بیولوژیکی در الیگودرز را به پایان برسانیم.

وی با اشاره به اینکه 300 هکتار از اراضی ملی در دو حوزه خورهه و حوضیان با کاشت نهال هایی از گونه های کاج، سرو، زبان گنجشک، محلب، توت، سنجد و سایر گونه های سازگار اقلیم منطقه به اتمام رسیده، خاطرنشان کرد: 20 کیلومتر جاده دسترسی جهت سهولت در تردد و آبیاری نهال ها نیز در این بین احداث شده است.

نجفی با اشاره به اتمام بذرکاری به وسعت 250 هکتار در حوزه کیگوران شول آباد و همچنین اتمام کپه کاری به وسعت 200 هکتار با بذور مرتعی در حوزه میرانده، اضافه کرد: در سایر شهرستان های استان مشابه این پروژه ها در حال انجام است.

گفتنی است، مرتضی سعیدی رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان الیگودرز بابت اجرای این عملیات، از زحمات شبانه روزی مدیرکل محترم منابع طبیعی استان، معاونت فنی و تما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان عملیات بیولوژیکی بوم سازگان در الیگودرز

پایان عملیات بیولوژیکی بوم سازگان در الیگودرز