مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 11:382020-01-19حوادث

باند هرمی کیونت اعضای خود را در تهران زندانی کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزیکشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت،سرهنگ کارآگاه جهانگیر تقی پور گفت: هجدهم آذرماه سال جاری جوان ناشناسی با مرکز فوریت های پلیس 110 تماس گرفت و اعلام کرد من و تعدادی جوان دیگر چند روز است که در یک آپارتمان حبس شده ایم.

وی گفت: پس از ثبت شکایت اولیه، تیمی از ماموران کلانتری 11 هفت چنار نتیجه تحقیقات انجام شده را به بازپرس شعبه یکم دادسرای ناحیه 31 تهران منعکس کردند و پرونده برای رسیدگی تخصصی به اداره چهاردهم پلیس آگاهی ارجاع شد.

معاون مبارزه با جرایم جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: کارآگاهان در بررسی اولیه دریافتند با یک باند کلاهبرداری هرمی موسوم به کیونت مواجه هستند.

وی با بیان اینکه کارآگاهان موفق شدند مخفیگاه این افراد را در محدوده هفت چنار شناسایی کنند، گفت: با انعکاس اطلاعات به دست آمده به بازپرس پرونده، دستور دستگیری اعضای این باند صادر و کارآگاهان بیست و سوم دی ماه موفق شدند در یک عملیات پلیسی 12 تن از اعضای این شرکت را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: پس از انتقال متهمان به پلیس آگاهی در بررسی های اولیه مشخص شد 4 تن از افراد دستگیر شده سابقه دار بوده و پیش تر نیز در همین زمینه دستگیر شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند هرمی کیونت اعضای خود را در تهران زندانی کرد

باند هرمی کیونت اعضای خود را در تهران زندانی کرد