مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 09:402020-01-19ورزشي

ورزشکار را نباید بر اساس احتمالات از رقابت ها محروم کرد


کاپیتان تیم ملی دوچرخه سواری ایران با اشاره به محرومیت چهارساله اش از سوی اتحادیه جهانی دوچرخه سواری، گفت: با احتمال نمی توان ورزشکاری را محروم کرد.

- مهدی سهرابی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اعلام اتحادیه جهانی دوچرخه سواری مبنی بر محرومیت وی به مدت چهار سال از میادین ورزشی، افزود: وقتی این سئوال را که دلیل این محرومیت چیست جویا می شویم، اظهار می کنند که احتمال استفاده از ماده ممنوعه و روش ممنوعه وجود دارد، این در حالی است که همه مستندات قانونی به این مرجع ارسال شده است.

وی با تاکید بر اینکه این کار اتحادیه جهانی دوچرخه سواری را نمی توان محرومیت تلقی کرد، بلکه این نوعی برچسب زدن و تخریب ورزشکار است، تصریح کرد: وقتی اتحادیه جهانی دوچرخه سواری قادر نیست برای محرومیت اعلام شده خود، ادله قانع کننده و محکمه پسندی بیاورد، این بدان معنی است که مسئله محرومیت در کار نبوده و فقط پشت این محرومیت، تخریب است.

این ملی پوش زنجانی با بیان اینکه به خاطر این رأی به دادگاه (CAS) شکایت خواهم کرد، ادامه داد: از طریق وکلیم پیگیر رفع مشکل بوجود آماده هستم و تا رسیدن به حق قانونی و رفع اتهام از خودم تلاش خواهم کرد.

سهرابی گفت: امروز در عصری زندگی می کنیم که ورزش به صورت کاملاً حرفه ای در جوامع دنبال می شود و این بدان معنی است که اگر قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشکار را نباید بر اساس احتمالات از رقابت ها محروم کرد

ورزشکار را نباید بر اساس احتمالات از رقابت ها محروم کرد