مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 07:402020-01-19سياسي

بی توجهی به طراحی بزرگ ترین زمین خام پایتخت


عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: آزادسازی عرصه 270 هکتاری بوستان ولایت به عنوان بزرگترین زمین خام پایتخت مورد توجه شهرداری قرار نگرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، زهرا نژادبهرام عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران در تذکری به شهرداری درباره عدم تعیین تکلیف طرح های موضوعی و موضعی اظهار داشت: آزادسازی عرصه 270 هکتاری بوستان ولایت به عنوان بزرگترین زمین خام پایتخت مورد توجه شهرداری قرار نگرفته، در حالی که این بوستان می تواند بخش قابل توجهی از نیازهای خدماتی مردم جنوب پایتخت را برطرف کند.

وی افزود: علی رغم گذشت بیش از یک دهه از زمان واگذاری این زمین به شهرداری تهران و انعقاد قرارداد با 6 شرکت مهندسی مشاور برای تهیه طرح و تأمین هزینه های مادی و معنوی برای مدیریت شهری، متأسفانه نتیجه ای حاصل نشده است.

عضو هیأت رییسه شورای شهر خاطرنشان کرد: در طول دو سال گذشته و از زمان آغاز به کار مدیریت جدید شهری هیچ گامی برای تعیین تکلیف و تهیه طرح از بوستان ولایت به منظور بهره مندی ساکنین جنوبی پایتخت برداشته نشده است و آخرین گزارشات نشان می دهد برگزاری مسابقه طراحی مدل مفهومی محدوده بوستان ولایت به نهاد راهبردی و پایش طرح های توسعه شهری سپرده شده است که البته در این زمینه نیز تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی به طراحی بزرگ ترین زمین خام پایتخت

بی توجهی به طراحی بزرگ ترین زمین خام پایتخت