مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 13:252020-01-18سياسي

امام جمعه خمین: سبک زندگی ایرانی و اسلامی باید در جامعه نهادینه شود


حجت الاسلام سید علی حسینی پور روز شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی خمین افزود: مسوولان باید از اجرای برنامه های فرهنگی با رویکرد تقویت ارزش ها و فرهنگ و سنن منطبق با سبک زندگی اسلامی حمایت کنند.

وی اظهار داشت : مسوولان باید مصوبات و تصمیمات شورای فرهنگ عمومی را در حوزه کاری خود را دنبال و اجرایی کنند تا نتایج آن در راستای ارتقای فرهنگ جامعه دیده شود.

وی اضافه کرد:نشست های شورای فرهنگ عمومی فرهنگ جامعه را ارتقا می دهد و تصمیمات این شورا نقش موثری در ترویج فرهنگی ایرانی اسلامی و سبک زندگی اسلامی و دوری از سنت های غلط در جامعه دارد.

امام جمعه خمین با اشاره به اینکه ترویج ارزش های اخلاقی در جامعه ضروری است، تصریح کرد: رعایت اخلاق و انجام فعالیت ها براساس ارزشهای اسلامی فرهنگ جامعه را در مقابل هجمه های دشمن مقاوم می کند.

حجت الاسلام حسینی پور گفت: طراحی پوشاک، معماری ساختمان و دکوراسیون واحدهای مسکونی اگر براساس ارزشهای دینی باشد مانع ورود عناصر فرهنگی بیگانه و ضد ارزش ها به خانواده و جامعه می شود.

وی یادآور شد: به منظور مقابله با تهدیدات فرهنگی باید در تمام حوزه های اقتصادی و اجتماعی از فرهنگ قرآن و اهل بیت(ع) استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه خمین: سبک زندگی ایرانی و اسلامی باید در جامعه نهادینه شود

امام جمعه خمین: سبک زندگی ایرانی و اسلامی باید در جامعه نهادینه شود