مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 07:002020-01-18اقتصادي

اجرای طرح هایی در حوزه امنیتی برای رونق صنعت گردشگری استان همدان


سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان از اجرای طرح هایی در حوزه امنیتی برای رونق صنعت گردشگری استان همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان، مهدی الماسی اظهار داشت: طرح گردشگری پایدار ابزاری در راستای توسعه صنعت توریسم در استان همدان است که موجب رونق و جذب توریست خواهد شد.

مهدی الماسی بیان کرد: طرح گردشگری با رویکرد توسعه پایدار در استان تلاش دارد ضمن برقراری توازن میان عرضه و تقاضا در راستای حفظ منابع موجود گام برداشته و با رعایت اخلاق حرفه ای موجب افزایش ضریب امنیت در حوزه گردشگری شود.

وی با تأکید بر اینکه باید از بروز مشکلات و جرایم امنیتی و انتظامی در حوزه گردشگری پیشگیری کرد، گفت: این معاونت در اجرای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی در صنعت فوق نسبت به افزایش ریسک سرمایه گذاری در این حوزه تلاش مضاعف دارد.

وی تعدد مراکز تصمیم گیری، ضعف تبلیغات داخلی و خارجی و سو مدیریت در جذب توریسم را از آسیب ها و مشکلات بنیادین این صنعت برشمرد و افزود: دستگاه های متولی باید ضمن همکاری و هماهنگی با یکدیگر ضعف ها و آسیب ها را در خصوص توسعه ی گردشگری به حداقل برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح هایی در حوزه امنیتی برای رونق صنعت گردشگری استان همدان

اجرای طرح هایی در حوزه امنیتی برای رونق صنعت گردشگری استان همدان