مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 05:252020-01-18سياسي

شکستن هیمنه پوشالی آمریکا توسط سپاه ارزشمند و تاثیرگذار است


نماینده بهار و کبودرآهنگ در مجلس با بیان اینکه سپاه در انتقام سخت از آمریکا ده ها موشک به پایگاه عین الاسد شلیک کرد، گفت: شکستن هیمنه پوشالی آمریکا توسط سپاه ارزشمند و تاثیرگذار است.

- محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در خطبه های نماز جمعه امروز تهران (27دی ماه) اظهار داشت: حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه عین الاسد پاسخی به موقع، مقتدرانه و دندان شکن به آمریکای جنایتکار بود.

  پورمختار با اشاره به اقدام موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: بعد از جنگ جهانی دوم تاکنون چنین اتفاقی نیفتاده بود که یک کشور بتواند به پایگاه نظامی آمریکا حمله نظامی کند؛ آمریکا قلدرمآبانه هر کاری که می خواست علیه کشورها انجام می داد و هیچ پاسخی هم دریافت نکرده بود؛ لذا این کار سپاه بسیار ارزشمند و تأثیرگذار است که توانست هیمنه پوشالی آمریکا را بشکند.

وی گفت: سپاه پاسداران در انتقام سخت از آمریکا ده ها موشک به پایگاه عین الاسد شلیک کرد که به اعتقاد من این اقدام سپاه عصر جدیدی را در تقابل و باز شدن باب پاسخگویی نظامی سایر کشورها یا گروه هایی که مورد تعرض آمریکا قرار می گیرند، خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکستن هیمنه پوشالی آمریکا توسط سپاه ارزشمند و تاثیرگذار است

شکستن هیمنه پوشالی آمریکا توسط سپاه ارزشمند و تاثیرگذار است