مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1398 ساعت 11:052020-01-17سياسي

خدمات عظیم سپاه برای ملت ایران فراموش نشدنی است


تقدیم هزاران شهید،, حضور در عرصه های امداد و خدمات رسانی و همچنین عمران و سازندگی سپاه برای همگان آشکار است و ملت آن را فراموش نخواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام بدرخانی  ظهر امروز در خطبه های امروز نماز جمعه ساوه با اشاره به خدمات سپاه در طول 40 سال عمر انقلاب با بیان اینکه خدمات عظیم سپاه برای ملت ایران فراموش نشدنی است، اظهار کرد: تقدیم هزاران شهید، حضور در عرصه های امداد و خدمات رسانی و همچنین عمران و سازندگی سپاه برای همگان آشکار است و ملت آن را فراموش نخواهند کرد.

  وی تصریح کرد: تاکنون بیش از 170 اقدام تروریستی و هواپیماربایی را تیم امنیت پرواز سپاه بدون وارد آمدن کوچک ترین خسارتی خنثی کرده است و بیش از سه دهه است که امنیت جان صدها مسافر در پروازهای داخلی و خارجی مرهون مجاهدت های تیم امنیت پرواز سپاه است.

  خطیب نماز جمعه ساوه از نقش داشتن آمریکا در حوادث اخیر خبر داد و گفت: نقش آمریکای جهانخوار و پلید به عنوان مسبب اصلی حوادث اخیر در کجای دستگاه تحلیلی دلدادگان به غرب قرار دارد؟   بدرخانی در ادامه افزود: این واقعه تلخ و مصیبت بار یک بار دیگر چهره و افکار برخی جریانات را افشا کرد و کینه های در سینه خفته آنان را بیرون ریخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات عظیم سپاه برای ملت ایران فراموش نشدنی است

خدمات عظیم سپاه برای ملت ایران فراموش نشدنی است