مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 دی 1398 ساعت 23:152020-01-16ورزشي

یک المپیک دیگر گذشت و ...


تیم ملی فوتبال امید به لطف برنامه ریزی کمیته فنی، محمدرضا ساکت و مهدی تاج راهی را رفت که طی 40 سال گذشته نیز آن را پیموده بود و در نهایت حسرت فوتبال ایران برای حضور در المپیک را از 44 به 48 سال افزایش داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همه چیز با شعار برنامه ریزی متفاوت برای تیم ملی امید آغاز شد و در عرض چهار سال، امیرحسین پیروانی، زلاتکو کرانچار، فرهاد مجیدی و حمید استیلی با حواشی و درگیری های مخصوص به خود هدایت تیم ملی امید را بر عهده گرفتند که حاصل آن سردرگمی و شکست برای تیم ملی امید بود.

تیم ملی امید که روزگاری از گروهش صعود می کرد و در مراحل حذفی اسیر رقبای خود می شد، در چهار سال گذشته مسیر سقوط را در پیش گرفت و هر بار بدترین نتایج را به دست آورد؛ نتایجی که برگرفته از تدابیر مسئولان فدراسیون فوتبال و حمایت های مسئولان عالی رتبه از آن بود.

*یک سال فرصت سوزی بعد از ناکامی محمد خاکپور با تیم ملی در مسابقات انتخابی المپیک 2016 و شکست سنگین مقابل ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی، تیم ملی امید و بازیکنانش به حال رها شدند.

این رهایی بسیار طولانی بود و تیم ملی بیش از یک سال در هیچ گونه اردویی شرکت نکرد و مسئولان نگران حضور در المپیک 2020 نبودند.

در ایامی که تیم های ملی مختلف همزمان با حضور در المپیک برنامه چهار سال بعد خود را تدوین می کردند، مسئولان ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک المپیک دیگر گذشت و ...

یک المپیک دیگر گذشت و ...