مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 دی 1398 ساعت 12:402020-01-16ورزشي

110 نخبه مددجوی کمیته امداد در قزوین شناسایی شده است


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین گفت: با شناسایی 110 نخبه دانشجو و دانش آموز و بهره گیری از استعداد علمی و فرهنگی آنها به فعالیتهای فرهنگی این نهاد غنا بخشیده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نخبگان جوان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی استان قزوین عصر پنجشنبه فرصتی یافتند تا با حجت الاسلام علی جعفری معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی کشور و مجید مؤمنی مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در نشستی صمیمی و دوستانه از توانمندی های خود بگویند و استعدادهایشان را نیز معرفی کنند.

در این نشست حدود 80 نفر از نخبگان تحت پوشش کمیته امداد استان که دانشجو و یا فارغ التحصیل رشته های مهندسی نرم افزار، کامپیوتر، روان شناسی، طراحی پارچه و لباس، علوم اجتماعی، حافظ قرآن، ورزشکاران رشته های مختلف، مدرس دانشگاه در رشته های پیشگیری از آسیب های اجتماعی، علوم سیاسی، مدیریت بازرگانی، حقوق، از وضعیت تحصیلی و فعالیت های علمی و دانشگاهی خود صحبت کردند.

در این جلسه مجید مؤمنی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین گفت: تقدیم 330 هزار شهید گلگون کفن برای صیانت از آرمان های انقلاب و امام راحل است و همه در این راه ثابت قدم هستیم.

وی بیان کرد: شهدا خون خود را نثار کردند تا تحت سلطه مستکبران نباشیم و خدا را شاکریم که زیر لوای ولایت زندگی می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

110 نخبه مددجوی کمیته امداد در قزوین شناسایی شده است

110 نخبه مددجوی کمیته امداد در قزوین شناسایی شده است