مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 دی 1398 ساعت 20:302020-01-15فرهنگي

اَلِک بالدوین: ترامپ آمریکا را به فروپاشی اخلاقی نزدیک کرده است


«اَلِک بالدوین» هنرپیشه منتقد ترامپ که نمایشش در برنامه «برنامه زنده شنبه شب»(Saturday Night Live) جایزه «امی» را برایش به ارمغان آورده، این هفته به طرفداران رییس جمهور آمریکا تاخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از وب سایت دِ هیل ،  اَلِک بالدوین هنرپیشه و مجری معروف سینما و تلویزیون آمریکا گفت دونالد  ترامپ آمریکا را به فروپاشی اخلاقی نزدیک کرده است.

اَلِک بالدوین هنرپیشه منتقد ترامپ که نمایشش در برنامه معروف برنامه زنده شنبه شب (Saturday Night Live) جایزه امی را برایش به ارمغان آورده، این هفته به طرفداران رییس جمهور آمریکا تاخت.

در یک سری توییت های منتشر شده از حساب توییتری بنیاد هیلاریا و الک بالدوین ، این کمدین معروف به دلیل آنچه که او آن را بی احترامی به آرمان های آمریکایی ، سخنان بسیار تندی به رأی دهندگان و طرفداران ترامپ ابراز داشت.

بالدوین در این مورد نوشت: دموکراسی آمریکایی همیشه در جدال بین حمایت غلط از آزادی های خاص و اقتصاد دوازده سیلندر مسموم بوده است.

هتک حرمت آن آرمان ها و فروپاشی اخلاقی آمریکا که نزدیک است همه از جانب طرفداران ترامپ نشات می گیرد.

این بازیگر نقش ترامپ را به عنوان رهبر فاسد و بی عرضه در برنامه تلویزیونی معروف برنامه زنده شنبه شب بازی می کند و تا کنون از سوی چندین مقام رسمی کاخ سفید با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اَلِک بالدوین: ترامپ آمریکا را به فروپاشی اخلاقی نزدیک کرده است

اَلِک بالدوین: ترامپ آمریکا را به فروپاشی اخلاقی نزدیک کرده است