مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 دی 1398 ساعت 10:262020-01-15سياسي

فعالیت کانون های مساجد سمنان در فضای مجازی هدفمند می شود


حجت الاسلام سیدعلی موسوی روز چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه با موضوع نخستین رویداد ملی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، افزود: طرح ملی فرهنگ و هنر مساجد ایران یا فهما برای مطابقت فعالیت های کانون های مساجد با نیازهای روز جامعه با توجه به گسترش فناوری های نوین و فضای مجازی در دنیای امروزی است.

وی با اشاره به سیطره فضای مجازی در امور زندگی جوامع بشری، بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد در کشور و استان سمنان با بهره گیری از فرصت مناسب این فضاها می توانند به ترویج ارزش های اسلامی بپردازند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان سمنان، با اشاره به نقش مسجد در تربیت روحی و دینی انسان ها، خاطرنشان کرد: ظرفیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد به منظور تحقق این مساله باید شناسایی و بر روی آن کار شود.

وی، به هشت مولفه طرح ملی فرهنگ و هنر مساجد ایران یا فهما اشاره و خاطرنشان کرد: قرآن و عترت، شبکه سازی و سازماندهی هنری ادبی، کتاب و خوانی، اوقات فراغت، پاسداشت مناسبت ها، فضای مجازی و خلاقیت و نوآوری، شاخصه های مهم این طرح است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان سمنان یادآور شد: 18 اسفند همایش ملی برای شناخت سه استان برتر در اجرای طرح ملی فهما برگزار و نیز یک استان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت کانون های مساجد سمنان در فضای مجازی هدفمند می شود

فعالیت کانون های مساجد سمنان در فضای مجازی هدفمند می شود