مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 دی 1398 ساعت 08:262020-01-15ورزشي

چهره های شاخص در مسابقات کشتی جام تختی حضور نداشتند


اکبر نصیری، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: انتظار این بود که تیم های شرکت کننده با نفرات اصلی و مطرح در این رقابت ها که از 18 تا 20 دی ماه در کرمانشاه برگزار شد حاضر شوند، اما اینگونه نشد.

وی با بیان اینکه در مجموع کشتی های خوبی گرفته شد، اظهار داشت: این مسابقات در واقع انتخابی تیم ملی کشتی ایران نیز بود و استان های شرکت کننده با آمادگی بالایی حضور پیدا کرده بودند.

نصیری که قضاوت 12 کشتی را عهده دار شده بود، افزود: ارمنستان با یک تیم و روسیه نیز با یکی کشتی گیر در این پیکارها حاضر شده بودند و 67 داور این مسابقات را قضاوت کردند.

وی با بیان اینکه حسین چرمی و رضا نقیلو از داوران درجه بین المللی درجه 2 زنجانی دعوت شده به این رقابت ها بودند، اظهار داشت: هفته آینده نیز در رقابت های کشتی فرنگی جام تختی که در فارس برگزار خواهد شد، قضاوت خواهم کرد.

این سه داور ملی و بین المللی کشتی زنجان و فرنگی در سی و نهمین دوره مسابقات جام جهان پهلوان غلامرضا تختی که در شهرستان اندیمشک استان خوزستان و کرمانشاه برگزار شد قضاوت داشتند.

در رقابت های کشتی فرنگی که از سوم تا پنجم بهمن سال 97 در شهرستان اندیمشک برگزار شد، اکبر نصیری و حسین چرمی و در پیکارهای آزاد نیز که از 18 بهمن امسال به مدت 2 روز در کرمانشاه انجام شد رضا نقیلو، قضاوت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهره های شاخص در مسابقات کشتی جام تختی حضور نداشتند

چهره های شاخص در مسابقات کشتی جام تختی حضور نداشتند