مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 دی 1398 ساعت 05:552020-01-15اجتماعي

شهروندان از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند


فرماندار خرم دره از نجات خانواده های گرفتار در برف روستای اسلام آباد خرم دره خبر داد و گفت: شهروندان از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند.

- /نجات خانواده های گرفتار در برف روستای اسلام آباد خرم دره/ شهروندان از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند ایسنا/زنجان فرماندار خرم دره از نجات خانواده های گرفتار در برف روستای اسلام آباد خرم دره خبر داد و گفت: شهروندان از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند.

حجت محمدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به پیش بینی بارش ها و برودت هوا، اظهار کرد: به همه اهالی شهر و روستاهای شهرستان خرم دره توصیه می شود با توجه به این که نیروهای امدادی و راهداری در حالت آماده باش هستند، به دلیل برودت هوا از ترددهای غیرضروری در مسیرهای کوهستانی و روستایی خودداری کنند.

وی با اشاره به نجات چند خانواده در مسیر اسلام آباد خرم دره که گرفتار کولاک شده بودند، تصریح کرد: به محض تماس خانواده های گرفتار نیروهای امدادی هلال احمر و راهداری خرم دره در محل موردنظر، حاضر و با تلاش شش ساعت خانواده های گرفتار در کولاک را نجات دادند.

فرماندار خرم دره با تقدیر از تلاش های عوامل زحمت کش اداره راهداری و امدادگران هلال احمر، تصریح کرد: با توجه به پیش بینی ها، نیروهای امدادی و راهدای در آماده باش کامل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند

شهروندان از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند