مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 17:102020-01-14سياسي

اتکا به بستن چاه های غیرمجاز، مشکل بحران آب را حل نمی کند


نماینده عالی دولت در استان زنجان گفت: اکثر طرح هایی که در بخش های مختلف ارائه می شود، خوب است اما مشکل اساسی ما در مرحله اجرا است.

- ایسنا/زنجان نماینده عالی دولت در استان زنجان گفت: اکثر طرح هایی که در بخش های مختلف ارائه می شود، خوب است اما مشکل اساسی ما در مرحله اجرا است.

فتح الله حقیقی شامگاه امروز در سومین جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، با اشاره به اینکه موضوع آب و مصرف بهینه آن، مقوله ای است که از گذشته مطرح بوده و مربوط به دوره کنونی نیست، افزود: این کار در گام اول، موضوعی عادی جلوه می داد؛ اما امروز به جایی رسیده ایم که هر استان باید طرح سازگاری با کم آبی را ارائه کند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه طرح های خوبی در بخش های مختلف ارائه می دهیم، اما یا توان اجرا نداریم و یا طرح ها قابلیت اجرا ندارد، تصریح کرد: متاسفانه مقوله مصرف بی رویه آب یک واقعیت تلخ است و بی تردید صرفا با بستن و پر کردن چاه های غیرمجاز و چاه های مجازی که اضافه برداشت دارند، نمی توان کاری از پیش برد؛ این در حالی است که در ارائه طرح های پژوهشی رتبه 30 دنیا و جایگاه اول منطقه را در اختیار داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتکا به بستن چاه های غیرمجاز، مشکل بحران آب را حل نمی کند

اتکا به بستن چاه های غیرمجاز، مشکل بحران آب را حل نمی کند