مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 15:002020-01-14سياسي

پخش پانزدهمین قسمت برنامه زنده «دستان آسمان» از سمنان


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: پانزدهمین قسمت برنامه زنده «دستان آسمان» پنج شنبه این هفته از امامزاده یحیی(ع) سمنان روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

- حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل تدینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: پانزدهمین قسمت از مجموعه تلویزیونی دستان آسمان با موضوع توسعه و ترویج فرهنگ وقف و معرفی ظرفیت های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه شاخص استان سمنان از شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شود.

وی افزود: این برنامه ساعت 7:30 صبح روز پنجشنبه 26 دی ماه به صورت زنده از حرم مطهر امامزاده یحیی(ع) سمنان روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: معرفی ابعاد مختلف سنت حسنه وقف و بیان گوشه ای از آثار و برکات احسان ماندگار وقف از مهم ترین اهداف این مجموعه تلویزیونی است.

وی گفت: مجموعه تلویزیونی دستان آسمان به تهیه کنندگی علی خانی ابیانه ای و کارگردانی مجید فتحی تهیه می شود و شهریار مهدوی و مصطفی محمودی به عنوان مدیر تولید و ناظر پخش این مجموعه تلویزیونی فعالیت می کنند.

تدینی عنوان کرد: بخش های میان برنامه از این مجموعه با تصویربرداری محمد روزبهانی تهیه و تدوین شده است و بر اساس برنامه زمان بندی پنج شنبه این هفته با همکاری عوامل فنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش پانزدهمین قسمت برنامه زنده «دستان آسمان» از سمنان

پخش پانزدهمین قسمت برنامه زنده «دستان آسمان» از سمنان