مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 13:152020-01-14فرهنگي

تئاتر «گاو چرانهای مفرغی» در شیراز ادامه دارد


تئاتر «گاو چرانهای مفرغی» به نویسندگی سعیدرضا خوش شانس و طراحی و کارگردانی نوید جعفری کاری از کانون تئاتر پویا تا 4 بهمن در تماشاخانه استاد هودی روی صحنه است.

- شیراز- تئاتر گاو چرانهای مفرغی به نویسندگی سعیدرضا خوش شانس و طراحی و کارگردانی نوید جعفری کاری از کانون تئاتر پویا تا 4 بهمن در تماشاخانه استاد هودی روی صحنه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، گروه تئاتر پویا یکی از قدیمی ترین گروه های نمایشی کشور است که از سال 1366 فعالیت خود را در زمینه نمایش های کودک و نوجوان و پس از آن با سایر گونه های نمایشی ادامه داده است و از سال 1390 تا کنون یکی از فعال ترین گروه های نمایشی است که اکثر نمایش های به اجرا رفته توسط این گروه جز پر مخاطبترین نمایش های چند سال اخیر بوده است.

سوختن مدام بر محور صندوف نسوز، همه دزدها دزد نیستند، وقتی وودی آلن مادام بواری را ترجیح می دهد، روایتی دیگر از آرش، بند باز، مجلس سیاه بازی، جسدهای پستی، مجلس ضربت زدن، پره پروانه پولادی، موسیقی مجلسی و…از جمله فعالیت های چند سال اخیر گروه است.

نوید جعفری کارگردان و بازیگران تئاتر بیش از دو دهه و از کودکی از سال 1372 در تئاتر مشغول فعالیت بوده است و تا کنون آثار بسیاری را در مقام بازیگر، کارگردان و طراح صحنه به روی صحنه برده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تئاتر «گاو چرانهای مفرغی» در شیراز ادامه دارد

تئاتر «گاو چرانهای مفرغی» در شیراز ادامه دارد