مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 10:552020-01-14سياسي

رضایت از زندگی یکی از عوامل اصلی نشاط اجتماعی است


استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر این که رضایت از زندگی یکی از عوامل اصلی نشاط اجتماعی است، گفت: ظاهرا در این دنیای ماشینی، پول درآوردن تبدیل به هدف اصلی در زندگی شده است در حالی که هدف زندگی این نیست.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر این که رضایت از زندگی یکی از عوامل اصلی نشاط اجتماعی است، گفت: ظاهرا در این دنیای ماشینی، پول درآوردن تبدیل به هدف اصلی در زندگی شده است در حالی که هدف زندگی این نیست.

محمدرضا پورمحمدی در همایش پویایی و نشاط اجتماعی در تبریز، با بیان این که دانشگاه تبریز افتخار دانشگاه های کشور و مشهدالشهدا است، گفت: 27 دی ماه مصادف با سالروز شهادت 22 نفر از دانشجویان فرهیخته ی این دانشگاه در اثر بمباران رژیم بعثی در سال 65 است، یاد این شهیدان و تمامی شهدای اسلام و شهدای سانحه ی سقوط هواپیمایی را گرامی می داریم.

وی با بیان این که در گذشته، یک هم پیوندی، شادابی و نشاط در بین خانواده ها وجود داشت، اظهار کرد: گسست و شکاف نسلی در گذشته وجود نداشت؛ چرا که فرزندان با پدر و مادر زندگی می کردند و دور هم بودند، البته ما نمی گوییم به دوران عتیق و بدون تکنولوژی برگردیم ولی معتقدم هر چیزی که به دست می آوریم در مقابل، چیزی را از دست می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایت از زندگی یکی از عوامل اصلی نشاط اجتماعی است

رضایت از زندگی یکی از عوامل اصلی نشاط اجتماعی است