مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 04:202020-01-14دانش

کارخانه های متروکه در 6 شهر میزبان استارت آپ ها می شوند


بر اساس آخرین اطلاعات بدست آمده 6 کارخانه نوآوری به زودی در 6 شهر بزرگ کشور راه اندازی می شوند تا استارت آپها در آنها فعالیت کنند.

- دکتر اسماعیل قادری فر، رییس مرکز توسعه فناوریهای راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: معاونت علمی برای تقویت زیست بوم نوآوری در کشور سعی کرده با بازسازی و بهسازی پهنه های صنعتی متروکه و پرهیز از ایجاد زیرساخت های زائد درون شهر، گامی برای ایجاد زیست بوم نوآوری بردارد.

وی با اشاره به همکاری شهرداری و معاونت علمی برای استفاده از پهنه های متروکه و تغییر کاربری آنها به کارخانه های نوآوری گفت: از سال گذشته زمینه ایجاد کارخانه ای نزدیک به میدان آزادی در کارخانه متروکه ای فراهم شد و امسال به مرحله رونمایی رسمی رسید.

قادری فر افزود: کارخانه نوآوری آزادی در فضای 18 هزار متری که از سال گذشته تیم های استارت آپی در آن آغاز به کار کرده بودند اکنون محلی برای استقرار جوانان مستعد است.

وی با بیان اینکه این کارخانه پیش از این کارخانه الکترودسازی بوده است، خاطر نشان کرد: بر اساس قانون خروج صنایع آلاینده از کلان شهرها، کارخانه الکترود سازی به قزوین منتقل شد و مدتی این کارخانه تخلیه بود که اکنون تیم های استارت آپی زیادی در آن مشغول فعالیت هستند؛ در حال حاضر این کارخانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه های متروکه در 6 شهر میزبان استارت آپ ها می شوند

کارخانه های متروکه در 6 شهر میزبان استارت آپ ها می شوند