مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 دی 1398 ساعت 14:502020-01-13فرهنگي

نکاتی درباره نامزدهای اسکار 2020


با اعلام نامزدهای اسکار 2020، «جوکر» به اولین فیلم ساخته شده بر اساس کتاب مصور در تاریخ این جوایز سینمایی تبدیل شد که در 11 شاخه نامزد کسب جایزه شده است.

- با اعلام نامزدهای اسکار 2020، جوکر به اولین فیلم ساخته شده بر اساس کتاب مصور در تاریخ این جوایز سینمایی تبدیل شد که در 11 شاخه نامزد کسب جایزه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فهرست نامزدهای نهایی نود و دومین دوره جوایز سینمایی اسکار در حالی اعلام شد که فیلم جوکر به کارگردانی تاد فیلیپس در رقابتی نزدیک با 11 نامزدی پیشتاز این جوایز شد و مرد ایرلندی از مارتین اسکورسیزی ، روزی روزگاری در هالیوود به کارگردانی کوئنتین تارانتینو و درام جنگی 1917 از سم مندس نیز با فاصله بسیار کمی هر کدام در 10 شاخه نامزد کسب جایزه هستند.

* پس از پلنگ سیاه که سال گذشته به عنوان فیلم ساخته شده بر اساس کتاب های مصور در شاخه بهترین فیلم نامزد کسب جایزه شد، جوکر برای دومین سال پیاپی نه تنها در شاخه بهترین فیلم نامزد شد بلکه در مجموع با 11 نامزدی بیش از هر فیلم دیگری در این جوایز نامزد کسب جایزه است.

* پس از جوایز گلدن گلوب و انجمن کارگردانان آمریکا که هیچ سینماگر زنی را در میان نامزدهای بهترین کارگردانی قرار نداد، جوایز اسکار نیز کارگردانان زن امسال را نادیده گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکاتی درباره نامزدهای اسکار 2020

نکاتی درباره نامزدهای اسکار 2020