مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 دی 1398 ساعت 12:552020-01-13فرهنگي

اعلام نامزدهای نهایی جایزه نوفه


نامزدهای نهایی بخش «رمان گمانه زن» دومین دوره جایزه نوفه معرفی شدند و به این ترتیب پنج نویسنده به مرحله نهایی این رقابت راه یافتند.

- ، داوری بخش رمان گمانه زن جایزه نوفه بر عهده آکادمی 75 نفره ای متشکل از مترجمان آثار ژانری، نویسندگان، طراحان کمیک، کارشناسان سینمای ژانری، پژوهشگران، هواداران و خبرنگاران است و بنا بر رأی اولیه این آکادمی کتاب های باران زاد نوشته ضحی کاظمی از نشر تندیس، مه آلود نوشته الیستا آقایی از نشر باژ، خون خورده نوشته مهدی یزدانی خرم از نشر چشمه، ساعت باران نوشته هادی معیری نژاد از نشر نیماژ و یفرن2 نوشته فرهاد آذرنوا نشر پیدایش، پنج اثر هستند که در بخش نهایی بررسی می شوند.

کتاب های برگزیده در ژانرهایی متفاوت از وحشت گرفته تا فانتزی، علمی تخیلی و جنایی، خلق شده اند.

داوری جایزه نوفه در بخش های دیگر یعنی جایزه رمان گمانه زن نوجوان و فصل اول (ویژه آثار منتشرنشده) همچنان ادامه دارد و برگزیدگان نهایی جایزه نوفه طی مراسمی اعلام می شوند.

جایزه نوفه یک جایزه ادبی مستقل است که در سال 1396 به منظور اعتلای نشر ادبیات گمانه زن و تشویق هرچه بیشتر ناشران و نویسندگان برای تألیف آثار گمانه زن، با همکاری نشر پیدایش و مجله سپید در ژانرهایی متفاوت از وحشت گرفته تا فانتزی، علمی تخیلی و جنایی پایه گذاری و نخستین دوره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نامزدهای نهایی جایزه نوفه

اعلام نامزدهای نهایی جایزه نوفه