مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 دی 1398 ساعت 12:152020-01-13فناوري

سهم اپراتورهای موبایل از پیامکهای تبلیغاتی مزاحم مشخص شد


سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی سهم اپراتورهای تلفن همراه از پیامکهای تبلیغاتی مزاحم را منتشر و اعلام کرد: اپراتورها در فرایند احراز هویت برای واگذاری سیم کارت، - خوب عمل نکرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رگولاتوری، پیمان قره داغی مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری با بیان اینکه در نیمه اول دی ماه امسال 14 هزار و 289 سیم کارت ارسال کننده پیامک تبلیغاتی مزاحم قطع شده است، گفت: سهم سیم کارتهای اپراتورهای تلفن همراه در ارسال پیامک تبلیغاتی مزاحم متفاوت است اما امکان ارسال پیامک برای همه آنها مسدود شده است.

وی با اشاره با اینکه بیشترین تعداد سیم کارت های مسدود شده مربوط به اپراتور ایرانسل است، افزود: در این بازه زمانی حدود 9 هزار و 295 سیم کارت ایرانسل مسدود شده که این آمار نشان می دهد روزانه حدود 715 سیم کارت ایرانسل توسط سامانه های رگولاتوری شناسایی شده و امکان ارسال پیامک برایشان غیرفعال شده است.

مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری، تصریح کرد: حدود هزار و 702 سیم کارت از اپراتور همراه اول نیز شناسایی و امکان ارسال پیامک برایشان غیرفعال شده، یعنی به طور متوسط روزانه 131 سیم کارت شخصی از این اپراتور مسدود شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم اپراتورهای موبایل از پیامکهای تبلیغاتی مزاحم مشخص شد

سهم اپراتورهای موبایل از پیامکهای تبلیغاتی مزاحم مشخص شد