مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 دی 1398 ساعت 11:552020-01-13پزشكي

انجام اولین عمل ولوکتومی در استان سمنان


برای اولین بار در استان عمل ولوکتومی در بیمارستان امیرالمونین سمنان با موفقیت انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیمای استان سمنان، دکتر الهام صفاریه فوق تخصص جراحی سرطان زنان گفت: بیمار ، زن 65 ساله ای است که به علت ایجاد ضایعه در اندام تحتانی به پزشک مراجعه کرد و با نمونه برداری و آزمایش ، سرطان ولو volv تشخیص داده و ناحیه درگیر بیماری عمل جراحی شد.

این پزشک معالج با بیان اینکه عمل جراحی چهار ساعت طول کشید و در حال حاضر بعد از 2 روز حال عمومی بیمار رضایت بخش است افزود : این سرطان بیشتر در زنان سنین 60 تا 65 سال بروز می کند و از جمله علت های آن نیز نقص ایمنی بدن به دلیل داشتن بیماریهای زمینه ای مثل دیابت و فشار خون است.

دکتر صفاریه با تاکید بر رعایت مسائل بهداشتی و انجام معاینات و آزمایشات سالانه برای زنان گفت: برای پیشگیری از ابتلا به سرطان در صورت وجود هر گونه ضایعه پوستی و تغیر حالت و یا علائم غیر طبیعی در بدن باید به پزشک مراجعه و نتیجه بررسی شود.

در بیمارستان امیرالمونین سمنان در حال حاضر با ظرفیت 110 تخت به عنوان بیمارستان جامع زنان و کودکان در بخشهای تخصصی و فوق تخصصی به بیماران خدمات ارائه می شود که با برنامه ریزیهای انجام شده و طرح های در دست اجرا ، ظرفیت تخت ها و بخش های درمانی افزایش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام اولین عمل ولوکتومی در استان سمنان

انجام اولین عمل ولوکتومی در استان سمنان