مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 دی 1398 ساعت 08:202020-01-13اقتصادي

بررسی تخصصی مشکلات چای و بادام زمینی گیلان در ابعاد بین المللی


رییس اداره بازرگانی خارجی سازمان صمت گیلان گفت: مشکلات چای و بادام زمینی گیلان در ابعاد داخلی و بین المللی به صورت تخصصی بررسی و احصا می شود.

- ایسنا/گیلان رییس اداره بازرگانی خارجی سازمان صمت گیلان گفت: مشکلات چای و بادام زمینی گیلان در ابعاد داخلی و بین المللی به صورت تخصصی بررسی و احصا می شود.

محمد فیض در گفت وگو با ایسنا با اشاره به مزیت ذاتی و استراتژیک استان گیلان در محصولات کشاورزی گفت: عارضه یابی و تدوین استراتژی صادراتی در گروه های کالایی از جمله اهدافی هستند که جلسات میزهای کالایی گیلان پیگیری می شوند.

وی پیش بینی اهداف کمی صادرات کالا، پیشنهاد مصوبات لازم به نهادها و مراجع تصمیم گیرنده، ارائه پیشنهاد به منظور پروژه های زیرساختی مرتبط با مراحل تولید، صادرات، بسته بندی، نگهداری و ذخیره سازی، حمل و نقل و یا تجارت کالا تشکیل را از دیگر اهداف میز کالایی در سطح استان گیلان عنوان کرد و افزود: تحقق این امور از طریق اداره بازرگانی خارجی سازمان صمت گیلان پیگیری می شود.

فیض با بیان اینکه مصمم به افزایش ظرفیت های تولیدی- تجاری محصولات کشاورزی گیلان هستیم، خاطرنشان کرد: لزوم جذب حداکثری و هم افزایی تولیدکنندگان و صادرکنندگان سایر استان ها به مشارکت سازنده تر در تصمیم گیری ها ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی تخصصی مشکلات چای و بادام زمینی گیلان در ابعاد بین المللی

بررسی تخصصی مشکلات چای و بادام زمینی گیلان در ابعاد بین المللی