مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 دی 1398 ساعت 08:002020-01-13حوادث

سارقان به 43فقره سرقت اعتراف کردند


فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: سارقان حرفه ای در اردبیل به 43 فقره سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو در پرونده اعتراف کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیمای اردبیل سردار هوشنگ حسینی، فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری سارقان حرفه ای در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد و گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت خودرو خصوصا خودرو های مدل پایین در شهرستان اردبیل و رهاسازی خودرو ها پس از سرقت قطعات و لوازم داخلی آن، بررسی موضوع با تشکیل تیم های عملیاتی در دستور کار کارآگاهان تیم سوم اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی از محل وقوع سرقت ها و افزایش کنترل های انتظامی مشخص شد، سرقت ها توسط 2 سارق حرفه ای و سابقه دار انجام که پس از هماهنگی با مقام قضایی سارقان در 2 عملیات جداگانه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شدند.

سردار حسینی با اشاره به کشف یک دستگاه وانت نیسان و تعدادی لوازم و قطعات خودرو های مسروقه از مخفیگاه یکی از سارقان، گفت: سارقان دستگیر شده در بازجویی های پلیسی و در مواجهه با دلایل و مستندات قانونی پلیس لب به سخن گشوده و به ارتکاب 43 فقره سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو اعتراف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان به 43فقره سرقت اعتراف کردند

سارقان به 43فقره سرقت اعتراف کردند