مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 دی 1398 ساعت 07:502020-01-13اجتماعي

بارش پراکنده برف در برخی محورهای همدان


کارشناس مرکز مدیریت راه های استان همدان با بیان اینکه تردد در تمامی راه های استان برقرار است، گفت: بارش برف در برخی از محورهای استان همدان به صورت خیلی پراکنده بوده و تردد در محورها برقرار است.

- بابک گردان در گفت وگو با ایسنا، درباره هشدارهای هواشناسی مبنی بر خودداری از تردد در جاده های غرب کشور، اظهار کرد: در جاده های استان همدان بارش چشمگیری وجود ندارد و در حال حاضر بارش برف بسیار پراکنده ای را در برخی محورها شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی استان همدان باز بوده و فقط در گردنه اسدآباد و محور همدان- ملایر بارش پراکنده برف دیده می شود.

وی با اشاره به بسته بودن محور گنجنامه- تویسرکان، یادآور شد: محور گنجنامه- تویسرکان طبق روال هر ساله به علت نبود ایمنی کافی بسته بوده و با مساعد شدن شرایط جوی هوا باز می شود.

گردان افزود: مردم قبل از تردد در محورهای مواصلاتی استان حتماً از طریق شماره تلفن 141 و سامانه پیامکی 1000141 از وضعیت راه ها اطلاع پیدا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام سازمان هواشناسی کشور، شمال غربی ایران امروز شاهد بارش برف و باران قابل توجه است و رفته رفته غرب و شمال کشور هم تحت تأثیر سامانه بارشی جدید قرار خواهند گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش پراکنده برف در برخی محورهای همدان

بارش پراکنده برف در برخی محورهای همدان