مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 دی 1398 ساعت 10:552020-01-12فناوري

قابلیت جدید نرم افزار SmartThings چیست؟


شرکت سامسونگ به تازگی اعلام کرد که در نسخه آینده نرم افزار SmartThings کاربران توانایی کنترل خودرو خود را نیز خواهند داشت.

- ، یکی از نرم افزارهای شرکت سامسونگ که کمتر کاربری در کشور ما از آن استفاده می کند اما در کشورهای بزرگ جهان یکی از پرکاربردترین نرم افزارها به شمار می رود، نرم افزار SmartThings است.

کاربران به وسیله این نرم افزار می توانند برخی از لوازم خانگی خود، چراغ ها و یا درب گاراژ را باز و بسته کنند؛ هرچند استفاده از این قابلیت ها صرفا در صورتی امکان پذیر خواهد بود که تمامی موارد یاد شده به اینترنت متصل باشند.

اما سامسونگ به تازگی و در کنفرانس خود در مراسم CES اعلام کرد که قصد دارد قبلیتی جدید را به این نرم افزار اضافه کند که با همکاری شرکت Smartcar طراحی شده است و به وسیله آن نرم افزار SmartThings می تواند به اتومبیل های جدید متصل شود.

ظاهرا عملکرد این نرم افزار در گوشی شامل مواردی مثل باز و بسته کردن درب اتومبیل، مکان یابی، مشاهده مسافت پیموده شده، میزان سوخت خودرو و همچنین میزان باتری در خودروهای EV می شود.

ظاهرا سامسونگ عملکرد این نرم افزار در خانه ها را تا حد بسیار زیادی بهبود بخشیده است و قصد دارد آن را وارد خودروهای امروزی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قابلیت جدید نرم افزار SmartThings چیست؟

قابلیت جدید نرم افزار SmartThings چیست؟