مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 دی 1398 ساعت 10:052020-01-12فناوري

218 هزار سیم کارت به دلیل مزاحمت پیامکی قطع شد


تعداد سیم کارت های شخصی مسدود شده از سوی رگولاتوری، به دلیل ارسال پیامک های مزاحم تبلیغاتی، به بیش از 218 هزار خط رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در پی تداوم روند برخورد با سیم کارت های شخصی ارسال کننده پیامک های مزاحم تبلیغاتی، حدود 20 هزار سیم کارت طی دو ماه گذشته مسدود شده است.

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، آذرماه امسال از تشدید برخورد با افرادی که با شماره های شخصی و سرشماره‎ ها اقدام به ارسال پیامک های تبلیغاتی مزاحم می کنند، خبر داد.

براین اساس مقرر شد اگر مشترکی از سیم کارت خود برای پیامک های مزاحم استفاده کند، امکان ارسال پیامک برای تمام سیم کارت های متعلق به وی غیرفعال شود.

کاربران بسیاری از دریافت پیامکهای تبلیغاتی که با شماره های شخصی برای آنها ارسال می شوند ابراز نارضایتی می کنند و رگولاتوری از طریق سامانه دستوری ستاره 800 مربع از کاربران خواسته که شماره هایی را که از این طریق اقدام به ارسال پیامک تبلیغاتی می کنند، به این سامانه اعلام کنند تا با آن ها برخورد شود.

اجرای سیاست قطع خطوط موبایلی که اقدام به ارسال پیامک های تبلیغاتی می کنند و تسریع در روند برخورد با مزاحمت های پیامکی از بهمن ماه سال 97 و طبق دستور رییس جمهور در دستور کار رگولاتوری قرار گرفته و در فاصله نزدیک به یک سال به مسدودی بیش از 218 هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

218 هزار سیم کارت به دلیل مزاحمت پیامکی قطع شد

218 هزار سیم کارت به دلیل مزاحمت پیامکی قطع شد