مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 دی 1398 ساعت 10:052020-01-12اجتماعي

مسدود شدن راه ارتباطی 125 روستای حاشیه تفتان و حوزه میرجاوه بر اثر سیلاب و برف


ایوب کرد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: بر اثر بارندگی های شدید 20 تا 22 دی ماه جاری در سراسر استان علاوه بر وارد شدن خسارت به زیرساخت های جاده ای و انسداد تعداد معدودی از راه های فرعی، قطع ارتباط روستاهای حاشیه تفتان و اطراف میرجاوه را شاهد بودیم.

وی افزود: در حال حاضر 10 محور فرعی محور های فرعی میل نادر – سفیدآبه (محدوده چاه خرما)، مهرستان - سرباز، مهرستان - ایرانشهر، مهرستان - سوران، سوران - خاش، سوران – هیدوچ، سوران – کنت، سراوان - جالق، جالق - کله گان و جالق -مورتک به دلیل طغیان رودخانه های محلی و وقوع سیلاب مسدود می باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان با بیان اینکه نیروهای راهداری از نخستین ساعات بارش ها در محورهای مواصلاتی مستقر هستند، افزود: راهداران در 2 روز گذشته بدون وقفه مشغول خدمات رسانی و برف روبی و پاکسازی جاده ها بودند و تمام تلاش خود را برای جلوگیری از وقوع تصادف و یا هرگونه حادثه ناگوار دیگری انجام دادند و در موارد بسیاری نسبت به نجات ناوگان و مسافران در سیل مانده، اقدام کردند.

این مسؤول از کاربران جاده خواست تا پیش از ورود به محورهای مواصلاتی، وضعیت آن را از طریق سامانه های تلفنی، پیامکی و اینترنتی 141 استعلام نمایند و صرفاً پس از اطمینان از سالم بودن خودرو و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسدود شدن راه ارتباطی 125 روستای حاشیه تفتان و حوزه میرجاوه بر اثر سیلاب و برف

مسدود شدن راه ارتباطی 125 روستای حاشیه تفتان و حوزه میرجاوه بر اثر سیلاب و برف