مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 دی 1398 ساعت 06:102020-01-12حوادث

همراهی و امدادرسانی مرزبانان میناب به روستای سیل زده کرگان


فرمانده دریابانی هرمزگان در گزارشی اقدامات مرزبانان میناب را در روستای سیل زده کرگان مهم دانست و افزود: مرزبانان شهرستان میناب تا لحظه آخر با تمام توان در روستای سیل زده حضور داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین دهکی در خصوص جزییات این خبر اظهار داشت: بارش شدید باران در روز گذشته موجب وقوع سیلاب و ایجاد خسارت های سنگینی به روستای مرزنشین کرگان در شهرستان میناب شد.

دهکی افزود: مرزبانان پاسگاه مرزی دریایی کرگان شهرستان میناب بر حسب ضرورت و وظیفه ذاتی خود، از نخستین ساعات این سانحه طبیعی و جاری شدن سیل در روستای مرزی کرگان، امداد رسانی به مرزنشینان سیل زده را در دستور کار خود قرار داده و بلافاصله مرزبانان این پاسگاه در اجرای طرح همت، به داخل روستا اعزام و در جهت کاهش هر گونه خسارت جانی و مالی، خدمات رسانی و کمک به مرزنشینان گرفتار در سیلاب آغاز و دامنه اقدامات خود را در این منطقه را افزایش دادند.

این مقام ارشد دریابانی استان هرمزگان اذعان داشت: با افزایش سطح آب در روستای کرگان و زیر آب رفتن خانه ها و اهمیت جان و مال مرزنشینان برای مرزبانان، به جهت امداد رسانی و کاهش خسارت جانی و مالی به مردم مرزنشین، پایگاه دریابانی میناب اقدام به اعزام مرزبانان پاسگاه مرزی دریایی کرگان به همراه تجهیزات برای جلوگیری از ورود آب به داخل م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی و امدادرسانی مرزبانان میناب به روستای سیل زده کرگان

همراهی و امدادرسانی مرزبانان میناب به روستای سیل زده کرگان