مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 دی 1398 ساعت 22:502020-01-11فرهنگي

وضعیت پخش محکومین از شبکه یک/ بیگانه ای با من است در زندان قصر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سریال زیر همکف آخرین روزهای پخش خودش را از شبکه اول سیما سپری می کند؛ بهروز مفید تهیه کننده سریال محکومین 2 از شروع پخش این مجموعه تلویزیونی خبرداد که قرار است از روز جمعه 27 دی ماه روی آنتن برود.

- وضعیت پخش محکومین از شبکه یک/ بیگانه ای با من است در زندان قصر سریال محکومین در حالی به آنتن شبکه یک می رسد که بیگانه ای با من است به زندان قصر رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، سریال زیر همکف آخرین روزهای پخش خودش را از شبکه اول سیما سپری می کند؛ بهروز مفید تهیه کننده سریال محکومین 2 از شروع پخش این مجموعه تلویزیونی خبرداد که قرار است از روز جمعه 27 دی ماه روی آنتن برود.

این تهیه کننده تلویزیون به این نکته اشاره کرد که با توجه به نزدیکی ایام دهه فجر، 14 قسمت محکومین 2 روی آنتن برود و 21 قسمت باقیمانده در کنداکتور سال آینده قرار می گیرد.

ناگفته نماند که هر قسمت سریال محکومین موضوع مستقل و مجزایی دارد و شاید از این جهت، ایجاد فاصله بین قسمت های سریال، موجب سردرگمی مخاطب نشود.

(فصل دوم سریال محکومین، 35 قسمتی است.

) با شروع پخش سریال محکومین دوباره شاهد سریالی با اپیزودها و داستان های مختلفیم؛ داستان هایی که هم مسائل اجتماعی و فرهنگی جامعه را آسیب شناسی می کند و هم آدرس هایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت پخش محکومین از شبکه یک/ بیگانه ای با من است در زندان قصر

وضعیت پخش محکومین از شبکه یک/ بیگانه ای با من است در زندان قصر