مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 دی 1398 ساعت 19:452020-01-11اقتصادي

جذب 60 درصدی مهارت آموزان استان مرکزی به بازار کار طی سال گذشته


معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل فنی و حرفه ای استان مرکزی گفت: سال گذشته 60 درصد افراد مهارت دیده در استان مرکزی جذب بازار کار شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا رستمی عصر شنبه در نشست خبری برگزاری دومین کنفرانس برترین های فروش و کارآفرینی در اراک، اظهار داشت: عمده هدف اداره کل آموزش و فنی و حرفه ای ارائه آموزش های مهارتی است تا افراد توانمند وارد بازار کار شوند.

وی ادامه داد: در آموزش های رسمی به مهارت آفرینی کمتر توجه شده است، ضعف در حوزه اشتغال به دلیل عدم مهارت آموزی است که وظیفه سازمان فنی و حرفه ای را در این بخش دوچندان می سازد.

معاون آموزش پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی بیان کرد: در سطح کشور 600 مرکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی که آموزش های رایگان را ارائه می کنند، وجود دارد و در کنار آن 10 هزار آموزشگاه خصوصی از جمله یک آموزشگاه فنی و حرفه ای متولی برگزاری دومین کنفرانس برترین های فروش و کارآفرینی در اراک نیز فعالیت می کند.

رستمی گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای به سمت کارآفرینی حرکت می کند.

مهارت برای تبدیل شدن به توانایی باید به بحث کارآفرینی بپردازد و برای مؤثر واقع شدن بحث کار آفرینی به آموزش های نرم نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 60 درصدی مهارت آموزان استان مرکزی به بازار کار طی سال گذشته

جذب 60 درصدی مهارت آموزان استان مرکزی به بازار کار طی سال گذشته