مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 دی 1398 ساعت 14:552020-01-11سياسي

ضرورت تسهیل امور مردمی که به وقف گره خورده


باید تکلیف زمین هایی که بر سر وقف بودن، و یا نبودن آن ها اختلاف نظر وجود دارد خیلی سریع روشن شود تا مردم از استرس و بلاتکلیفی خارج شوند.

- مرکز قزوین، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در دیدار مسئول امور استان های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اعلام این خبر گفت: حوزه اوقاف در شهر های کهنی نظیر قزوین، با پیچیدگی ها و سختی های بیشتری مواجه است و این موضوع حساسیت های کار و وظیفه مسئولان را بیشتر می کند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد مسئول امور استان های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، مدیریت در عرصه اوقاف را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: نیرو های کهنه کار و با سابقه ای که در عرصه اوقاف سالهاست فعالیت می کنند، اگر متدیّن باشند سرمایه ای برای این عرصه محسوب می شوند، در غیر این صورت به این فضا آسیب وارد می کنند.

امام جمعه قزوین اعتماد مردمی را بزرگ ترین سرمایه اوقاف عنوان کرد و افزود: مدیران و مسئولان اوقاف باید مراقب باشند تا اعتماد عمومی در این عرصه آسیب نبیند چرا که مردم می خواهند سرمایه های خود را به آن ها بسپارند و اگر اعتماد عمومی آسیب ببیند، حوزه وقف نیز دچار آسیب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تسهیل امور مردمی که به وقف گره خورده

ضرورت تسهیل امور مردمی که به وقف گره خورده