مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 دی 1398 ساعت 08:552020-01-11سياسي

احتمال ایجاده گره ترافیکی جدید در مناطق مرکزی پایتخت


مشخص نیست مسئولان ترافیکی شهر برچه اساسی برای محدوده مرکزی 30 هزار فضای پارک حاشیه ای پیش بینی کرده اند چرا که احتمال ایجاد گره ترافیکی دراین محدوده وجود دارد.

- محمد علی کرونی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه از ابتدای شروع به کار شورای پنجم، بررسی پارک حاشیه ای در معابر اصلی تهران، مسأله ای بوده که همواره مورد تاکید اعضای شورا قرار گرفته و بارها نسبت به بهره برداری صحیح از آن به معاونت حمل و نقل و ترافیک تذکر داده شده است گفت: با توجه به مصوبه شورای شهر مبنی بر بهره برداری مکانیزه و هوشمند از این فضاهای پارک، در این مدت مشاهده شد که با وجود راهکارهای نوین در عرصه مدیریت پارک حاشیه ای، روش های سنتی و غیر مکانیزه مورد توجه معاونت حمل و نقل و ترافیک قرار داشته و عدم برخورداری معاونت مربوطه از برنامه مشخص موجب اتخاذ تصمیمات غیر کارشناسی و به صورت مجزا در مناطق شهرداری شده است.

وی ادامه داد: در آخرین نمونه از این اقدامات غیرکارشناسی، نسبت به برگزاری مزایده برای سی هزار فضای پارک حاشیه ای در مناطق مرکزی پایتخت اقدام شده که به این امر اشکالات متعددی وارد است.

مشخص نیست محاسبه این تعداد فضای پارک بر چه اساس صورت گرفته و چنانچه سیاست غلطی در این زمینه اجرایی شود چه عوارضی از جمله سرریز شدن پارک خودروها در نواحی فرعی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال ایجاده گره ترافیکی جدید در مناطق مرکزی پایتخت

احتمال ایجاده گره ترافیکی جدید در مناطق مرکزی پایتخت