مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 دی 1398 ساعت 07:152020-01-11اقتصادي

عرضه محصولات عشایر استان سمنان نیازمند بازارچه محلی است


معاون استاندار سمنان، بابیان اینکه بازارچه محلی مهدی شهر، کانال ارتباطی خوبی بین تولیدات اُرگانیک و عشایری و تقاضا است، گفت: عرضه این محصولات نیازمند چنین بازارهایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حشمت الله عسگری صبح شنبه در نشست بررسی مشکلات و وضعیت بازارچه محلی شهرستان مهدی شهر که محل عرضه محصولات عشایر استان سمنان نیز محسوب می شود، بیان کرد: بازارچه محلی این شهرستان درواقع یک نوع کانال ارتباطی مطلوب بین عرضه تولیدات اُرگانیک و عشایری به بازار بزرگ تقاضا محسوب می شود و می تواند تأثیرگذار باشد.

وی بابیان اینکه این بازارچه باید عنوان بازارچه عرضه محصولات اُرگانیک و محصولات عشایری راه اندازی شود، افزود: در حال حاضر به صورت پراکنده در شهر ارائه محصولات و تولیدات لبنی ایل سنگسری و محصولات اُرگانیک باغی و کشاورزی از نقاط مختلف شهرستان وجود دارد که نیاز به راه اندازی و ایجاد یک مجموعه منسجم برای عرضه این مهم به بازار تقاضا، احساس می شود.

ضرورت معرفی ظرفیت های عشایر و ایلات معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان تأکید کرد: تاکنون مجموعه منسجمی برای انجام این مهم در شهرستان مهدی شهر وجود نداشت که راه اندازی بازارچه عرضه محصولات اُرگانیک و محصولات عشایری می تواند تأثیرات خوب اقتصادی و به خصوص فرهنگی باعرضه صنایع دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه محصولات عشایر استان سمنان نیازمند بازارچه محلی است

عرضه محصولات عشایر استان سمنان نیازمند بازارچه محلی است