مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 دی 1398 ساعت 12:252020-01-10سياسي

شهید سلیمانی اهل حزب بازی نبود/هیمنه آمریکا شکسته شد


شهید سلیمانی فرمانده شجاعی بود، که انقلابی و ولایت مدار بود و اهل حزب و حزب بازی نبود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید جواد خاضع در خطبه این هفته نماز جمعه شهر یاسوج افزود: ایشان به تعبیر رهبر انقلاب به دل خطر با تدبیر وارد می شد و 40 سال مجاهدت و فداکاری، خدمت به اسلام و انقلاب و دفاع از مکتب اهل بیت را در کارنامه داشت.

وی بیان داشت: سردار سلیمانی برنامه های استکبار را در منطقه خنثی و جبهه مقاومت را در دوران با برکت خود در کارنامه داشت، او سیاست مداری کارآمد و دیپلماتی متبحر بود.

خاضع با بیان اینکه در آذر ماه سال 94 شایعاتی مبنی بر شهادت سردار سلیمانی شنیده شد و پایگاه خبری الوقت با او مصاحبه کرد، گفت: ایشان در جواب گفتند که شهادت مقوله ای است که سال ها دشت ها و کوه ها را برای آن پیموده ام.

وی تصریح کرد: بعد از شهادت او، در بغداد، کاظمین، نجف، اهواز، مشهد، تهران، قم یک رستاخیز به معنای واقعی برپا شد و مردم در غم شهادت سردار سلیمانی در پاکستان، هند، افغانستان، لبنان، یمن و حتی در برخی از کشورهای غربی سوگواری کردند.

امام جمعه موقت شهر یاسوج اظهار داشت: این تشیع باشکوه، بیانگر تواضع و فروتنی، اخلاص، عرفان و عبادت و تقوای ایشان بود و ایشان برای سیاست مداران الگو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی اهل حزب بازی نبود/هیمنه آمریکا شکسته شد

شهید سلیمانی اهل حزب بازی نبود/هیمنه آمریکا شکسته شد