مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 دی 1398 ساعت 13:152020-01-09بين الملل

سفیر روسیه در بیروت: حل بحران سوریه نزدیک است


سفیر روسیه در بیروت ملاقات رییس جمهور روسیه با همتای سوری خود در دمشق را نشانه مثبت و قابل توجه حل قریب الوقوع پیشرفت سوریه در مسیر دستیابی به راه حل نهایی بحران توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، الکساندر زاسپکین سفیر روسیه در لبنان تأکید کرد که اوضاع سوریه به سمت (ایجاد) راه حل پیش می رود و سفر ولادمیر پوتین رییس جمهور روسیه به دمشق و دیدار وی با بشار اسد رییس جمهور سوریه نشانه های مثبت و قابل توجهی دارد.

زاسپکین روز گذشته در گفت وگویی تلویزیونی گفت: این دیدار که در فضای تنش و اضطراب در منطقه انجام می شود ، اثبات موضع پایدار ، منسجم و استوار بین دو کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رسمی سوریه (سانا ) زاسپکین تاکید کرد: دیدار روسای جمهور سوریه و لبنان از نظر ترسیم ویژگی های مرحله بعدی، تکمیل روند مبارزه با تروریسم و همکاری همه جانبه بسیار مهم است و این پیامدهای قابل توجهی در عرصه های بین المللی و منطقه ای دارد.

سفیر روسیه گفت: اوضاع در سوریه در حال تحول است و به سمت راه حل پیش می رود.

این مسیر اصلی است که مورد توافق همه قرار گرفته است  و برخی از کشورها نیز هستند که در این راستا به صورت جدی و ملموس کار می کنند، البته بخش دیگری نظیر ایالات متحده و غیره از این موضوع پشتیبانی نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر روسیه در بیروت: حل بحران سوریه نزدیک است

سفیر روسیه در بیروت: حل بحران سوریه نزدیک است