مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 دی 1398 ساعت 08:102020-01-09اجتماعي

لزوم جهت دهی بودجه شهرداری برای کمک به آموزش و پرورش


رییس کمیته بودجه و نظارت مالی از ضرورت جهت دهی به بخش کمک به آموزش و پرورش در بودجه شهرداری به نفع کودکان معلول و استثنایی خبر داد.

- رییس کمیته بودجه و نظارت مالی از ضرورت جهت دهی به بخش کمک به آموزش و پرورش در بودجه شهرداری به نفع کودکان معلول و استثنایی خبر داد.

مجید فراهانی در گفت وگو با ایسنا، در حاشیه بازدید از مدرسه کودکان اوتیسم گفت: بسیاری از شهروندان ما آگاهی در رابطه با بیماری اوتیسم ندارند تا بدانند چگونه باید رفتار کنند و خانواده هایی که چنین فرزندانی دارند باید بدانند در حوزه آموزش و درمان چگونه باید رفتار کنند.

از این رو وجود مراکز فرهنگی، آموزشی و خدماتی که چنین آموزشهایی ارائه کنند بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه در شهر تهران حدود 10 هزار نفر مبتلایان به اوتیسم شناسایی شدهاند در حالی که تعداد مدارس برای این افراد بسیار کم است گفت: به همین دلیل تعداد زیادی از کسانی که چنین فرزندانی هستند کودکان خود را به مدرسه نمی فرستند و این امر، بیماری کودکان را تشدید می کند و سبب می شود کودکان اوتیسمی در بزرگسالی با مشکلات بسیاری مواجه خواهند شد.

فراهانی با اشاره به تجربه کشورهای همسایه عنوان کرد: مدیریت شهری یکی از کشورهای اطراف، مراکزی برای توانمندسازی معلولین داشت، مدیریت شهری یکپارچه به همین معنا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم جهت دهی بودجه شهرداری برای کمک به آموزش و پرورش

لزوم جهت دهی بودجه شهرداری برای کمک به آموزش و پرورش