مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 دی 1398 ساعت 20:502020-01-08ورزشي

برگزاری مسابقات تلویزیونی قویترین مردان کرُد در گرو حمایت مالی استاندار


رییس کمیته قویترین مردان کردستان گفت: ضبط دومین سری از مسابقات تلویزیونی در صورت حمایت مالی استاندار و مسوولین مربوطه در دهه فجر انجام می شود که در صورت تحقق آن، - حسن کریمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: برگزاری مسابقه قویترین مردان کرد و پخش آن با عنوان بە هیزترین پیاوانی کوردەواری از شبکه کردستان موجب جذب حداکثری بینندگان تلویزیونی و کسب رضایتمندی آنان شد.

وی افزود: بعد از این مهم و استقبال انبوه بینندگان تلویزیونی، از مسوولین ورزش کردستان انتظار می رفت که گام های مثبتی را برای حمایت و حفظ این برنامه مردم پسند بردارند اما گویا ادامه این روند در سال جاری با موانعی روبرو شده است.

رییس کمیته قویترین مردان کردستان که نقش طراح و مسئولیت برگزاری مسابقات تلویزیونی قویترین مردان کرُد کشور را بر عهده دارد، اذعان داشت: برگزاری اولین دوره مسابقات قویترین مردان کرُد کشور برای بنده و هیات بدنسازی کردستان فرصتی مغتنم بود که بتوانیم در کنار گروه زحمت کش تولید صدا و سیمای مرکز کردستان، تجربیات ارزشمندی را کسب کنیم.

وی افزود: این هیات با در نظر گرفتن استقبال بی شمار بینندگان تلویزیونی و ورزشکاران علاقمند به این رقابت ها و با دلگرمی به اینکه مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان و کارکنان آن ما را در این امر حمایت خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات تلویزیونی قویترین مردان کرُد در گرو حمایت مالی استاندار

برگزاری مسابقات تلویزیونی قویترین مردان کرُد در گرو حمایت مالی استاندار