مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 دی 1398 ساعت 12:452020-01-08سياسي

امیر سرتیپ پوردستان: پاسخ به آمریکا در صورت تداوم شرارت ها ادامه خواهد داشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان رییس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خصوص حمله موشکی ایران به پایگاه های نظامی آمریکا در عراق اظهار داشت: - رییس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت: در صورت تداوم شرارت آمریکایی ها، پاسخ های کوبنده تر ادامه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان رییس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خصوص حمله موشکی ایران به پایگاه های نظامی آمریکا در عراق اظهار داشت: این حمله پاسخی بود به اعمال آمریکا؛ آمریکایی که ناجوانمردانه سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران را ترور کرده بود.

وی با بیان اینکه قدرت و اقتدار ایران در سطح بالایی قرار دارد، گفت: ایران از همان ابتدا اعلام کرد که پاسخ این اقدام تروریستی را خواهد داد و این کار عملی شد و پاسخی کوبنده به تروریست های آمریکایی داده شد.

رییس مرکز مطالعات راهبردی ارتش خاطرنشان کرد: این پاسخ یکی از پاسخ ها به گستاخی آمریکاست و در صورت تداوم شرارت آن ها، پاسخ های کوبنده تر ادامه خواهد داشتامیر پوردستان خاطرنشان کرد: آمریکا در منطقه منفور است و تمام جبهه مقاومت چنان ضربه ای به آن ها خواهند زد که با خفت و خواری منطقه را ترک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر سرتیپ پوردستان: پاسخ به آمریکا در صورت تداوم شرارت ها ادامه خواهد داشت

امیر سرتیپ پوردستان: پاسخ به آمریکا در صورت تداوم شرارت ها ادامه خواهد داشت