مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 دی 1398 ساعت 05:102020-01-08اقتصادي

آمادگی ایزوایکو برای حضور در پروژه های نفتی و دریایی عراق


مدیرعامل شرکت مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) از آمادگی این مجتمع صنعتی جهت همکاری با کشور عراق در زمینه نفت و گاز و صنایع دریایی خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) از آمادگی این مجتمع صنعتی جهت همکاری با کشور عراق در زمینه نفت و گاز و صنایع دریایی خبر داد.

حمید رضاییان اصل در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به مصوبه مجلس عراق مبنی بر خروج آمریکا از این کشور، بیان کرد: با توجه به راهبردی بودن فعالیت های این مجتمع صنعتی و سوابق همکاری با کشور عراق، آماده هرگونه همکاری با این کشور هستیم.

مدیرعامل ایزوایکو با اشاره به پیشرو بودن این شرکت در حوزه های نفت و گاز و ساخت کشتی در خاورمیانه، بیان کرد: با توجه به نفت خیز بودن کشور عراق و بندری و دریایی بودن آن، ایزوایکو آماده همکاری در زمینه ساخت و بهره برداری از انواع سکوهای نفت و گاز و ساخت و تعمیر شناورها در کشور عراق است .

وی با اشاره به عملکرد این مجتمع صنعتی در ساخت و راه اندازی سکوهای گازی در فازهای مختلف پارس جنوبی، ادامه داد: ایزوایکو در بحث طراحی و ساخت سکوهای نفت و گاز به خودکفایی رسیده و امروز به یک برند در این زمینه تبدیل شده است و جایگزین شرکت های بزرگ جهان همچون توتال و شل در پروژه های نفتی و گازی کشورمان ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ایزوایکو برای حضور در پروژه های نفتی و دریایی عراق

آمادگی ایزوایکو برای حضور در پروژه های نفتی و دریایی عراق