مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 دی 1398 ساعت 15:552020-01-07بين الملل

میشل عون: رخدادهای خاورمیانه نباید تاثیر منفی بر لبنان بگذارد


رییس جمهوری لبنان در جریان دیدار با هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در لبنان بر اهمیت تداوم آرامش و امنیت در مرزهای جنوبی لبنان تاکید کرد.

- رییس جمهوری لبنان در جریان دیدار با هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در لبنان بر اهمیت تداوم آرامش و امنیت در مرزهای جنوبی لبنان تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت النشره، میشل عون، رییس جمهوری لبنان با یان کوبیش، هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در لبنان در کاخ بعبدا دیدار کرد.

میشل عون در جریان این دیدار نسبت به این که نباید تحولات امنیتی در برخی کشورهای خاورمیانه بر لبنان تاثیر بگذارد، هشدار داد.

وی ضمن تاکید بر تداوم آرامش و امنیت در مرزهای جنوبی لبنان، عنوان داشت که باید مانع این بشوند که رخدادهای خاورمیانه بر ثبات و امنیت لبنان تاثیر منفی بگذارد.

رییس جمهوری لبنان خاطرنشان کرد: ارتباطات و تماس های لازم برای بهتر شدن وضعیت سیاسی لبنان از طریق تسریع در تشکیل دولت جدید با هدف تقویت وحدت ملی انجام شده است.

میشل عون تاکید کرد: لبنان از امنیت تمامی شهروندان، مهاجران و پناهجویانی که در این کشور هستند، حفاظت می کند.

در همین راستا، استیفان دل کول، فرمانده نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان (یونیفل) با میشل عون دیدار کرد و در جریان این دیدار دو طرف در خصوص رخدادهای اخیر منطقه، وضع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میشل عون: رخدادهای خاورمیانه نباید تاثیر منفی بر لبنان بگذارد

میشل عون: رخدادهای خاورمیانه نباید تاثیر منفی بر لبنان بگذارد