مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 دی 1398 ساعت 12:002020-01-07بين الملل

ترامپ، عراق را در آشوب فرو برد و داعش را خوشحال کرد


تحلیلگر نشریه ایندپندنت در مطلبی هشدار داد: ترور سردار قاسم سلیمانی توسط آمریکا باعث دگرگون شدن وضعیت سیاسی عراق به خطرناک ترین شکل ممکن شده و این احتمال را قوت بخشیده که این کشور مجددا در وضعیت بحران دائمی و جنگی که در دو سال گذشته از آن فرار می کرده، - تحلیلگر نشریه ایندپندنت در مطلبی هشدار داد: ترور سردار قاسم سلیمانی توسط آمریکا باعث دگرگون شدن وضعیت سیاسی عراق به خطرناک ترین شکل ممکن شده و این احتمال را قوت بخشیده که این کشور مجددا در وضعیت بحران دائمی و جنگی که در دو سال گذشته از آن فرار می کرده، درگیر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پاتریک کاکبر، تحلیلگر ایندیپندنت در این مطلب با تیتر اقدامات ترامپ با عراق این کشور را مجددا در بحران غرق می کند و ایران را قوی تر از هر زمان می سازد می نویسد: دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا تهدید به اعمال تحریم هایی علیه عراق در صورتی که این کشور دست به اخراج 5200 پرسنل نظامی آمریکا از خاک خود بزند، کرده است.

این در حالی است که پارلمان عراق اخیرا یک قطعنامه را به منظور مطالبه اخراج سربازان خارجی در خاک خود بعد از مشاهده نقض فاحش حاکمیت این کشور، مصوب کرده است.

برخی مفسران به این حقیقت خوش بین هستند که هرگونه اقدام رسمی دولت عراق برای اخراج کردن سربازان آمریکایی فعلا در آینده نزدیک انجام نخواهد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ، عراق را در آشوب فرو برد و داعش را خوشحال کرد

ترامپ، عراق را در آشوب فرو برد و داعش را خوشحال کرد