مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 دی 1398 ساعت 05:502020-01-07سياسي

سردار سپهبد سلیمانی جان داد اما خاک نداد


سردار سپهبد سلیمانی جان خود را فدای انقلاب کرد اما اجازه نداد ذره ای از خاک وطن دست نااهلان بیفتد.

- ایسنا/زنجان فرماندار شهرستان خرم دره گفت: سردار سپهبد سلیمانی جان خود را فدای انقلاب کرد اما اجازه نداد ذره ای از خاک وطن دست نااهلان بیفتد.

حجت محمدی شامگاه دیروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان خرم دره با بیان این که در برهه ای از تاریخ وطن ما، جوانان عاشقانه به سوی جبهه های جنگ شتافتند و بدون هیچ چشم داشتی از کشور دفاع کردند، عنوان کرد: سردار سپهبد سلیمانی که رنگ و بوی شهادت داشت، کسی بود که از قافله شهدا عقب مانده بود و همواره آرزوی شهادت داشت.

وی تصریح کرد: اگر امروز می بینیم یک ایران، عزادار سردار سپهبد سلیمانی هستند به این علت است که وی عاشقانه برای دفاع از وطن جنگید و خود را وابسته هیچ حزب و جناحی نکرد.

این مسئول با اشاره به این که اغلب صاحب نظران دنیا بر این امر متفق القول اند که اقدام آمریکا در به شهادت رساندن سپهبد سلیمانی عمل تروریستی است، عنوان کرد: این امر حتی مورد تایید بسیاری از رسانه های معاند نظام نیز است.

فرماندار شهرستان خرم دره با بیان این که همه ما مدیون شهدا هستیم و هر کس به سهم خود باید دین خود را به آنها ادا کند، ادامه داد: سردار سپهبد سلیمانی برای اعتلای نام وطن یک لحظه بیکار ننشست و علی رغم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سپهبد سلیمانی جان داد اما خاک نداد

سردار سپهبد سلیمانی جان داد اما خاک نداد