مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 دی 1398 ساعت 08:152020-01-06سياسي

حرکت مذبوحانه استکبار بی پاسخ نخواهد ماند


حرکت مذبوحانه استکبار در به شهادت رساندن سردار سلیمانی بی پاسخ نخواهد ماند چرا که برخلاف تمامی موازین و مقررات بین المللی است.

- امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان رییس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در برنامه روی خط ایثار رادیو اقتصاد گفت: تلاش خواهد شد در زمین، هوا و دریا متناسب با حرکتی که دشمن استکباری انجام داده پاسخ لازم داده شود.

وی اظهارداشت: بطورکلی در این رابطه عجله ای نخواهد بود بلکه باید با برنامه ریزی، صبر و متانت، عرصه ها را شناسایی کنیم و آنچنان که شایسته نام بلند جمهوری اسلامی است، به آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی پاسخ دندان شکن دهیم.

رییس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه در محور مقاومت ظرفیت های بسیار خوب و منسجمی وجود دارد، گفت: خیزش مردمی علیه استکبار شروع شده است که بارقه های آن امروز در عراق و سوریه مشاهده می شود.

وی ضمن اشاره به اینکه نیرو های مسلح که با یکدیگر ارتباط دارند، ظرفیت های خوبی هستند، افزود: همه این ها دست به دست یکدیگر داده اند تا بتوان ضربه کاری را به استکبار وارد کرد طوری که با فضاحت از منطقه خارج و از کرده خود پشیمان شوند.

پوردستان اظهار داشت: وحدت، انسجام و همدلی عمیقی با تدابیر فرمانده کل قوا میان نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران اعم از ارتش، سپا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت مذبوحانه استکبار بی پاسخ نخواهد ماند

حرکت مذبوحانه استکبار بی پاسخ نخواهد ماند