مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 دی 1398 ساعت 05:552020-01-06سياسي

رشد و موفقیت امروز صنایع دریایی کشور مرهون نگاه سپهبد شهید سلیمانی است


جبهه رشد و پویایی کشور را صدچندان می کنیم آن چنان که تمامی کارشناسان دریایی منطقه و دشمنان را انگشت به دهان بمانند.

- ایسنا/هرمزگان مدیرعامل ایزوایکو گفت: جبهه رشد و پویایی کشور را صدچندان می کنیم آن چنان که تمامی کارشناسان دریایی منطقه و دشمنان را انگشت به دهان بمانند.

حمیدرضاییان اصل شب گذشته(15 دی ماه) در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) با اشاره به رشد و موفقیت امروز صنایع دریایی کشور در تمامی ابعاد افزود: تمامی این موارد مرهون امنیت، مجاهدت و جان فشانی سرداران بزرگی است که بدون شک سردار سپهبد شهید سلیمانی ستاره آن ها است.

وی ضمن تبریک و تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی، افزود: برخود، ایزوایکو و جامعه دریایی کشور تکلیف می دانم که جبهه رشد و پویایی کشور را صدچندان کرده آن چنان که تمامی کارشناسان دریایی منطقه و دشمنان را انگشت به دهان کنیم.

مدیرعامل ایزوایکو خاطرنشان کرد: انسان های بزرگ همیشه در تاریخ یک کشور و ملت تأثیرگذارند و یک مدیر یا مهندس یا کارگر اگر هر پروژه ای را به سرانجام می رساند باید در نظر بگیرد که چه زحمات و جان فشانی ها در راه امنیت، عزت و سرافرازی ایران اسلامی از سوی سرداران شهید این مملکت و علی الخصوص سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی این مرزو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد و موفقیت امروز صنایع دریایی کشور مرهون نگاه سپهبد شهید سلیمانی است

رشد و موفقیت امروز صنایع دریایی کشور مرهون نگاه سپهبد شهید سلیمانی است