مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 دی 1398 ساعت 19:252020-01-05سياسي

«سردار سلیمانی» تجلی آرمان های امام راحل در تشکیل هسته های مقاومت بود


معاون سیاسی سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش شهید سلیمانی در تشکیل گروه های مقاومت در منطقه، گفت: سردار سلیمانی نماد و تجلی آرمان های امام خمینی در تشکیل هسته های مقاومت بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن نیازمند یکشنبه در مراسم نکوداشت سردار سلیمانی در اوقاف گیلان، اظهار کرد: نام و یاد سردار سلیمانی در جبهه مقاومت هیچگاه فراموش نشدنی نیست.

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه سردار سلمیانی با ایمان و عمل و صالح در همه امور سرلوحه بودند، افزود: توسل ایشان به اهل بیت (ع) سبب شده بود که در همه عرصه ها با این توشه و با اخلاص و ایمان الهی مسیر را طی می کرد.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی در معنویت گرایی و مجاهدت، از یادگاران نسل طلایی فرماندهان سپاه بود، گفت: رهبر معظم انقلاب ایشان را از تربیت یافتگان مکتب امام خمینی (ره) توصیف کردند.

نیازمند با اشاره به تلاش های بسیار سردار سلیمانی در تشکیل جنبش های آزادی بخش، تصریح کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی نماد و تجلی آرمان امام خمینی (ره) در ایجاد هسته های مقاومت در جهان اسلام شد.

وی در ادامه به تلاش انجام شده برای ایجاد انسجام و وحدت در میان شیعیان و کارشکنی وهابیت اشاره و بیان کرد: حضور داعش در سوریه سبب تشکیل گروه های مقاومت زینبیون در پاکستان، فاطمیون در افغانسان و انصار الله در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سردار سلیمانی» تجلی آرمان های امام راحل در تشکیل هسته های مقاومت بود

«سردار سلیمانی» تجلی آرمان های امام راحل در تشکیل هسته های مقاومت بود