مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 دی 1398 ساعت 12:552020-01-05حوادث

17 شهر و 231 روستای استان قزوین در معرض سیل است


مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: تعداد 17 شهر و 231 روستای استان قزوین در معرض تهدید سیلاب قرار دارد که با لایروبی رودخانه ها و اقدامات پیشگیرانه از خسارت حوادث کم کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلسه مدیریت بحران استان قزوین روز یکشنبه با حضور اسماعیل نجار رییس سازمان مدیریت بحران کشور، جمالی پور استاندار، مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استان و مدیران دستگاه های اجرایی در استانداری برگزار شد.

قدرت الله مهدیخانی در این جلسه اظهار داشت: استان قزوین با 33 حادثه طبیعی تهدید می شود که بیشترین آنها سیل، زلزله، خشکسالی، سرمازدگی و حریق است که با اقدامات پیشگیرانه ضمن فعالیت های آموزشی برای پیشگیری هم اقدام کرده ایم.

وی بیان کرد: در استان 35 گسل در مناطق شمالی شناسایی شده و تعداد 4 ایستگاه لرزه نگاری هم فعل است که اخیراً شش دستگاه شتاب نگار هم به تجهیزات فعلی اضافه شده هر چند بخش زیادی از دستگاه ها قدیمی است و باید نوسازی شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین یادآور شد: در استان قزوین بیش از 157 رشته رودخانه جریان دارد که 41 رشته آن از داخل شهرها عبور می کند که در بارش های شدید یک تهدید است لذا امسال برنامه های مدونی برای لایروبی این رودخانه ها تعریف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 شهر و 231 روستای استان قزوین در معرض سیل است

17 شهر و 231 روستای استان قزوین در معرض سیل است