مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 دی 1398 ساعت 08:462020-01-04سياسي

سیل خون شهید سلیمانی دشمن را به قهقرا خواهد برد


سیلی که از خون شهید سلیمانی جاری خواهد شد دشمن را با خود تا قهقرا خواهد برد، عزت و پیروزی نزدیک است و این بشارت رهبر کبیر انقلاب است.

- ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: سیلی که از خون شهید سلیمانی جاری خواهد شد دشمن را با خود تا قهقرا خواهد برد، عزت و پیروزی نزدیک است و این بشارت رهبر کبیر انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی صبح امروز (14 دی ماه 98) در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در مسجد جامع بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: شهادت سردار سرافراز، مجاهد خستگی ناپذیر، یار وفادار ولایت، چشمه جوشان اخلاص سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را به همه دوست داران محبان آن عزیز سفرکرده تسلیت عرض می کنم.

وی افزود: امام علی (ع) فرمودند جهان دری از درهای بهشت است، این در گشوده نمی شود مگر به روی اولیای خدا، هرکس توفیق مجاهده را پیدا نمی کند، باب جهاد بر روی خواص گشوده می شود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان تصریح کرد: شهید سلیمانی یک مجاهد به تمام معنا بود که غریب 40 سال پرچم و علم شهادت را به دوش می کشید و در میادین نبرد چه در دوران دفاع مقدس و چه در دوران فتنه های آخرالزمانی که توسط دشمنان اسلام طراحی شده بود در همه صحنه های جهاد یکه تاز میدان مبارزه بود؛ باب مجاهدت به روی او باز و این باب بسته نشد تا عمر مبارکشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل خون شهید سلیمانی دشمن را به قهقرا خواهد برد

سیل خون شهید سلیمانی دشمن را به قهقرا خواهد برد