مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 دی 1398 ساعت 05:402020-01-04بين الملل

امیدواری میشل عون برای تشکیل دولت متخصصان در روزهای آتی


رییس جمهوری لبنان با بیان اینکه تلاش ها برای تشکیل دولت جدید با چهره های متخصص ادامه دارند، ابراز امیدواری کرد که این دولت طی روزهای آتی تشکیل شده و اعتماد موجود در داخل و خارج از کشور را تقویت کند.

- امیدواری میشل عون برای تشکیل "دولت متخصصان" در روزهای آتی رییس جمهوری لبنان با بیان اینکه تلاش ها برای تشکیل دولت جدید با چهره های متخصص ادامه دارند، ابراز امیدواری کرد که این دولت طی روزهای آتی تشکیل شده و اعتماد موجود در داخل و خارج از کشور را تقویت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت النشره، میشل عون، رییس جمهوری لبنان در جریان استقبال از هیئت موسسه تبلیغاتی مارونی به ریاست شارل جورج الحاج اظهارات مذکور را ایراد کرد.

در ابتدای این دیدار الحاج ضمن تبریک سال نوی میلادی برای عون آرزوی سلامتی کرد تا کشور و ملت را هدایت کند و این روزهای دشوار را پشت سر بگذارد.

وی خطاب به عون گفت: شما می دانید که مردم لبنان در سایه نگرانی ها از نبود نقدینگی و افزایش نرخ بیکاری از آینده خود بیم دارند.

رییس جمهوری لبنان هم آغاز سال 2020 و صدمین سالروز تأسیس کشور لبنان را تبریک گفت و اعلام کرد، در سال های اخیر به ویژه در سطح مالی و معامله با دلار چندین عمل اشتباه رخ داده که کشور را به این مرحله از بحران رسانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواری میشل عون برای تشکیل دولت متخصصان در روزهای آتی

امیدواری میشل عون برای تشکیل دولت متخصصان در روزهای آتی